Oddaj urządzenie do naprawy osobiście

Gdzie oddać urządzenie do naprawy?

Zapraszamy do obejrzenia filmu Gdzie oddać urządzenie do naprawy

Klientów indywidualnych zachęcamy do oddawania urządzeń do naprawy w najbliższym Punkcie Obsługi u swojego Operatora lub w Sklepie, w którym urządzenie zostało kupione. Dzięki temu można uzyskać pomoc blisko miejsca zamieszkania.

Pracownicy:
  • pomogą w poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia naprawy i załatwieniu formalności,
  • potwierdzą stan urządzenia w memencie przyjęcia do naprawy,
  • przekażą urządzenie do właściwego autoryzowanego serwisu (Klient nie zostanie obciążony kosztami pomyłkowej wysyłki).

Można również skorzystać z następujących opcji:
 
  • Przyniesienie sprzętu do naprawy do Punktu Serwisowego CTDI    

Punkt Serwisowy CTDI, to miejsce, w którym można osobiście oddać do naprawy i odebrać swój telefon, jeśli świadczymy usługi serwisowe dla jego Producenta w Polsce. Oddając sprzęt osobiście w Punkcie Serwisowym można pokazać nam, na czym polega usterka i liczyć na szybszą obsługę.

Telefony do naprawy przyjmujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 – 16:00.

Adres Punktu Przyjęć:


CTDI Poland Sp. z o.o.
ul. Logistyczna 7 
​05-090 Sękocin Stary

Obsługiwane marki: HTC, Lenovo (tablety, laptopy), Microsoft (wyłącznienaprawy odpłatne),  Nokia, Samsung, Wiko, ZTE z sieci Orange, Play, Plus, T-mobile. Prosimy o zapoznanie się z listą obsługiwanych urządzeń, która znajduje się tutaj.

W przypadku pytań, dotyczących obsługi w Punkcie Serwisowym CTDI, zapraszamy do kontaktu przez naszą infolinię  +48 22 703 41 00 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30) lub za pośrednictwem profilu CTDI na Facebooku
 
  • Oddanie urządzenia Samsung do naprawy w jednym z prowadzonych przez CTDI punktów serwisowych  Samsung Brand Store w wybranych miastach Polski (patrz mapa poniżej).

Uzytkowników marki Samsung, mieszkających w dużych miastach (m.in. Warszawie, Łodzi, Poznianu, Krakowie, Katowicach, Gdańsku) zapraszamy do oddawania urządzeń do naprawy w punktach Care Premium Service - Samsung Brand Store.

WAŻNE! POMIMO ZAMKNIĘCIA GALERII HANDLOWYCH WYBRANE PUNKTY BRAND STORE SĄ CZYNNE. ZOBACZ KTÓRE.


Naprawy wykonywane są na miejscu (do poziomu wymiany płyty głównej w urządzeniu). Klienci mają możliwość bezpośredniego kontaktu z technikiem. Punkty zlokalizowane są w Centrach Handlowych i są otwarte w dogodnych godzinach. Adresy i godziny otwarcia punktów można znaleść na zamieszczonej na dole strony mapie.

WAŻNE -Punkty obsługują wyłącznie urządzenia marki Samsung.
 
  • Przyniesienie sprzętu do naprawy do Orange Smart Store Sezam
 
W punkcie obsługiwane są następujące marki: HTC, Lenovo (laptopy, tablety), Microsoft (wyłącznie naprawy odpłatne), Nokia HMD, Samsung,  Apple (z sieci Orange i Play).
Punkt jest dostępny dla wszystkich użytkowników tych marek – nie tylko dla Klientów Orange 

Telefony do naprawy przyjmujemy od poniedziałku do soboty w godzinach 10 – 18. 
            
Adres Orange Smart Store Sezam:
u. Marszałkowska 126/134 w Warszawie.
 
  • Oddanie sprzętu do naprawy w jednym z Autoryzowanych Punktów Serwisowych (APS), współpracującym z CTDI na terenie Polski

W przypadku urządzeń Samsung można skorzystać również z sieci współpracujących z nami Autoryzowanych Punktów Serwisowych w największych miastach Polski.

Punkt zapewnia wykwalifikowaną obsługę i doradztwo blisko miejsca zamieszkania Klienta i decyduje czy konieczna jest wysyłka sprzętu do serwisu centralnego. Przy naprawach, które zostaną wykonane w Punkcie, Klienci zyskują na czasie (nie będzie konieczny transport do Centrum Serwisowego).
 
Aby wyszukać Autoryzowany Punkt Serwisowy kliknij w miasto na mapie po lewej stronie.

WAŻNE! Prosimy o zwrócenie uwagi na to, że punkty serwisowe zlokalizowane w Centrach Handlowych pracują tylko kiedy CH jest czynne - nie są czynne w niedziele niehandlowe.



 


 
Naprawa telefonów komórkowych
Naprawa telefonów komórkowych
Naprawa telefonów komórkowych