Reklamacje

Reklamacja - czego może dotyczyć?
Poniższy dział skierowany jest do Klientów, którzy chcą zgłosić reklamację związaną:
  • z wykonaną w CTDI naprawą
  • z otrzymanym kosztorysem
  • z usługą transportową

Przekazanie urządzenia do serwisu nie wymaga wcześniejszego kontaktu z nami - prosimy o nie przesyłanie do nas informacji o zamiarze wysłania urządzenia lub jego usterkach - wydłuża to niepotrzebnie proces obsługi.

nformacje na temat wysyłki urządzenia do serwisu można znaleźć w następujących działach:


Zgłoszenie naprawy u operatora, w sklepie, w punkcie serwisowym WIECEJ
Zgłoszenie naprawy online WIĘCEJ


Co powinna zawierać reklamacja?
Jeśli masz zastrzeżenia do wykonanej naprawy, przysługuje Ci prawo złożenia reklamacji. Przy rozpatrywaniu reklamacji wzięta będzie pod uwagę cała dokumentacja procesu serwisowego – w szczególności zgłoszenia oraz opisy wykonanych napraw i dokumentacja zdjęciowa.

Reklamacja powinna zawierać:
  • imię i nazwisko,
  • dane kontaktowe,
  • numer IMEI (15 cyfrowy numer identyfikacyjny, umieszczony na naklejce znamionowej w telefonie lub dostępny po wybraniu kodu: *#06#), numer seryjny SN (serial numer, umieszczony na naklejce na spodzie laptopa) lub numer naprawy,
  • opis powodu reklamacji

Reklamacja naprawy
Reklamacje można składać za pośrednictwem punktu obsługi Twojego Operatora, sklepu, lub bezpośrednio w CTDI. Rozpatrzenie reklamacji naprawy z reguły wymaga ponownego dostarczenia urządzenia do serwisu, prosimy jednak o wcześniejszy kontakt z nami w celu upewnienia się, że wysyłka urządzenia jest konieczna.

Reklamacje kierowane bezpośrednio do CTDI można złożyć:
 
  • Przez formularz kontaktowy
Prosimy o wybranie w polu temat odpowiedniego opisu tytułu reklamacji.PRZEJDŹ DO FORMULARZA.
  • Bezpośrednio w Punkcie Przyjęć

Punkt jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 - 16:00.


Adres Punktu Przyjęć:

CTDI Poland Sp. z o.o.
ul. Logistyczna 7 
​05-090 Sękocin Stary
 
  • Pocztą

Pisma reklamacyjne / urządzenia do reklamacji:

CTDI Poland
ul. Logistyczna 7
05-090 Sękocin Stary 

Reklamacja odmowy naprawy gwarancyjnej

Reklamacje można składać za pośrednictwem punktu obsługi Twojego Operatora, sklepu, lub bezpośrednio w CTDI - korzystając formularza kontaktowego albo w formie pisemnej na adres:

Dział Reklamacji
CTDI Poland
ul. Logistyczna 7
05-090 Sękocin Stary 

WAŻNE! W tym przypadku zalecamy kontakt z serwisem w celu ustalenia czy konieczne jest ponowne przesłanie sprzętu. W przypadku przesłania urządzenia bez konsultacji z serwisem do ponownej ekspertyzy i podtrzymania poprzedniej decyzji, serwis może obciążyć Klienta kosztami ekspertyzy i transportu.

Procedura reklamacyjna
Na reklamacje staramy się odpowiadać w ciągu 5 dni roboczych. Jednak w niektórych przypadkach (np. jeśli konieczna jest konsultacja z Producentem), czas oczekiwania może się wydłużyć.Prosimy o cierpliwość i nie wysyłanie tej samej reklamacji różnymi kanałami do nas - opóźnia to czas rozpatrywania zgłoszęń.

Od odpowiedzi na reklamację przysługuje prawo odwołania do Producenta, innego autoryzowanego serwisu oraz instytucji określonych w prawie konsumenckim. Rekomendujemy jednak wcześniejsze skontaktowanie się z nami.
Jeśli masz pytania, dotyczące obsługi Twojej reklamacji, zapraszamy do kontaktu przez naszą infolinię  +48 22 703 41 00 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30) lub za pośrednictwem profilu CTDI na Facebooku.
WAŻNE: na naszych strona stosujemy pliki cookie.
Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, na co wyrażasz zgodę. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".