Ostatnie aktualności

Punkt Serwisowy ponownie otwarty od 18 maja

wtorek, 19 maja 2020
Szanowni Klienci

Miło nam poinformować, że od 18 maja 2020, nasz Punkt Serwisowy w Sękocinie Starym przy ul. Logistycznej 7 został ponownie uruchomiony (chodzi o punkt osobistego oddania urządzenia do naprawy, w którym obsługujemy Klientów indywidualnych). Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

W związku z trwającym stanem pandemii, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów i Pracowników, wprowadziliśmy dodatkowe środki ostrożności:
  • pracownicy, obsługujący Klientów w Punkcie Serwisowym pracują w maseczkach, w strefie oddzielonej od strefy dla Klientów ścianką z plexi;
  • każdy Klient przed rozpoczęciem obsługi zostanie poproszony o wypełnienie ankiety, której celem jest potwierdzenie, że nie stanowi zagrożenia dla innych Klientów i naszych Pracowników;
  • Klientów prosimy o dezynfekowanie rąk oraz urządzenia oddawanego do naprawy przy specjalnie przygotowanym stanowisku.
Dziękujemy za zrozumienie i stosowanie się do powyższych zasad.

Wraz z uruchomieniem galerii handlowych wznowiły działalnośc również punkty Samsung Brand Store.

Przypominamy, że można  nadal korzystać także z formularza zgłoszenia naprawy online, dostępnego na naszej stronie https://www.ctdi.pl/zgloszenie-naprawy-online.html i przesłać urządzenie do naprawy przez kuriera.

Z poważaniem

Dział Obsługi Klienta
CTDI Poland