Ostatnie aktualności

Zmiana sposobu obsługi urządzeń Microsoft

3 lipca 2019
Szanowni Państwo 

W związku z decyzją Producenta o zmianie sposobu obsługi serwisowej urządzeń Microsoft objętych gwarancją, wszystkie naprawy gwarancyjne Microsoft przejęła firma B2X. Wszelkie zgłoszenia należy kierować bezpośrednio do B2X za pośrednictwem B2X Consumer Portal lub B2X Contact Center – https://support.b2x.com

W związku z powyższym CTDI Poland nie obsługuje obecnie napraw gwarancyjnych urządzeń Microsoft. Uprzejmie prosimy o nie przesyłanie do naprawy do naszego Centrum Serwisowego urządzeń Microsoft objętych gwarancją. Zostaną one odesłane bez podjęcia czynności serwisowych na koszt nadawcy.

CTDI Poland nadal będzie świadczyć usługi związane z odpłatną naprawą urządzeń Microsoft. 

W imieniu Producenta i własnym przepraszamy za wszelkie niedogodności związane ze zmianą sposobu obsługi urządzeń Microsoft. 

Z poważaniem 

Dział Obsługi Klienta 
CTDI Poland

WAŻNE: na naszych strona stosujemy pliki cookie.
Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, na co wyrażasz zgodę. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".