Ostatnie aktualności

Praca w okresie kwarantanny

poniedziałek, 16 marca 2020
Szanowni Klienci,

Informujemy, że w związku z działaniami prewencyjnymi dotyczącymi koronawirusa, nie tylko Punkt Serwisowy przy ul. Logistycznej 7, ale również współpracujące z CTDI punkty serwisowe Samsung Brand Store, których lista znajduje się na stronie https://www.ctdi.pl/znajdz-serwis.html, zostały zamknięte do odwołania. 

Z uwagi na związane z tym utrudnienia, zapraszamy do zgłaszania urządzeń do naprawy online przez formularz na naszej stronie https://www.ctdi.pl/zgloszenie-naprawy-online.html. Z formularz mogą korzystać także osoby, którym nie udało się oddać serwisowanych przez nas urządzeń do naprawy u Operatora lub w sklepie. W przypadku problemów z poprawnym działaniem formularza, prosimy o zgłaszanie uwag przez infolinię, profil na Facebook-u lub formularz kontaktowy https://www.ctdi.pl/formularz-kontaktowy-obsluga-klienta.html.

Jednocześnie uprzejmie prosimy o reklamowanie w okresie kwarantanny tylko tych urządzeń, dla których zbliża się koniec okresu gwarancyjnego lub powstała awaria uniemożliwia korzystanie z urządzenia. Wszystkich użytkowników marki Samsung zachęcamy do tego, by przed oddaniem urządzenia do serwisu odwiedzili stronę: ndf.samsung.pl i skorzystali z zawartych tam porad. 

W dniach 21-22.03.2020 z powodu przełączenia serwerów, formularz online będzie nieaktywny.  Za utrudnienia przepraszamy.

Zachęcamy Państwa do śledzenia naszej strony internetowej oraz profilu na Facebooku, gdzie na bieżąco będziemy publikowali informacje dotyczące pracy naszego zespołu w okresie kwarantanny.

Pozdrawiamy serdecznie
Dział Obsługi Klienta
CTDI Poland.