Obsługiwane urządzenia


CTDI - serwis urządzeń elektronicznych

Głównym obszarem działalności CTDI w Polsce jest serwisowanie urządzeń elektronicznych. Obsługujemy zarówno Klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Zakres naszych usług - rynek polski

CTDI świadczy usługi w zakresie serwisu gwarancyjnego i pozagwarancyjnego sprzętu elektronicznego pochodzącego z polskiego rynku dla następujących marek:
 
  • Samsung - telefony, smartfony, tablety, laptopy, smartwatch'e
  • HTC - telefony, smartfony, tablety
  • Lenovo - tablety, laptopy Lenovo MIX, wszystkie modele laptopów z sieci T-mobile i Play (urządzenia do naprawy muszą zostać wysłane bezpośrednio od Operatora, w sprawie ich naprawy prosimy o kontakt z Operatorem lub z Infolinią Lenovo pod numerem +48 22 295 49 50 lub +48 22 116 86 56)
  • Microsoft - telefony, smartfony  -  naprawy odpłatne wykonywane są w CTDI, naprawy gwarancyjne, zgodnie z nową polityką serwisową Microsoft należy zgłaszać bezpośrednio do firmy B2X support.b2x.com
  • nowa Nokia (HMD)- smartfony, (featurephony i akcesoria kupione bez telefonu są  obsługiwane przez Sprzedawcę – w tych przypadkach prosimy o kontakt z miejscem zakupu urządzenia)
  • Wiko- smartfony
  • ZTE - telefony, smartfony, modemy z sieci Orange,T-mobile, Play, Polkomtel oraz open marketów. 
  • iPhone - wyłącznie w zakresie urządzeń sprzedawanych przez operatorów sieci Orange i Play
  • FunTab – tablety oraz nawigacja FunRoad – urządzenia z sieci Orange
  • OnePlus - smartfony

WAŻNE! Klientom OnePlus przypominamy, że aby zgłosić urządzenie do naprawy trzeba skontaktować się z Producentem. Dane kontaktowe można znaleźć na stronie Producenta  Nie mamy możliwości bezpośredniego przyjęcia urządzenia do serwisu bez zgłoszenia go przez Użytkownika do Producenta.
 
  • Sony - smartfony, tablety, akcesoria zakupione z telefonami - prosimy o przesyłanie ich wyłącznie z urządzeniem.

WAŻNE! Przypominamy, że akcesoria Sony zakupione osobno należy reklamować u Sprzedawcy.
W przypadku skierowania ich do naszego serwisu, wystawimy ekspertyzę. 


Współpracujemy również z operatorami: Orange, Play, Plus i T-mobile, zapewniając im Klientom obsługę gwarancyjną.
 
  • Google- urządzenia 1,2 oraz 3 generacji. Aby zgłosić urządzenie w ramach naprawy gwarancyjnej należy skontaktować się ze sprzedawca urządzenia. Aby zgłosić naprawę odpłatną należy skontaktować się z Google Support , otwierając stronę: https://support.google.com. NIE PRZYJMUJEMY URZĄDZEŃ DO NAPRAWY BEZPOŚREDNIO

WAŻNE! Dla firmy Acer świadczymy usługi jako centrum naprawcze dla sieci serwisowej - rynek B2B. W sprawie napraw urządzeń Acer, prosimy o kontakt ze sklepem, w którym dokonany był zakup lub z Biurem Obsługi Klienta Acer, więcej informacji na stronie: http://www.acer.pl/ac/pl/PL/content/service-point. Prosimy o nie przesyłanie urządzeń Acer do naprawy do CTDI.

Naprawy urządzeń z rynków zagranicznych

Klientom biznesowym możemy zaproponować obsługę urządzeń pochodzących z rynków zagranicznych (więcej informacji na ten temat można znaleźć w zakładce oferta – biznes).

Klientów indywidualnych, którzy chcą naprawić urządzenie, pochodzące z innego kraju Unii Europejskiej, prosimy o zapoznanie się z zakładką Mam urządzenie pochodzące z innego rynku - czy możecie je naprawić?. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Producentem. Urządzenia pochodzące spoza Unii Europejskiej nie podlegają bezpłatnej naprawie gwarancyjnej w Polsce (poza urządzeniami Samsung, w przypadku których, po wcześniejszym ustaleniu z Producentem, możliwa jest naprawa gwarancyjna, jednak z wyłączeniem roszczeń wymiany telefonu na nowy).

Naprawa pozagwarancyjna (odpłatna) sprzętu pochodzącego spoza rynku polskiego jest możliwa po potwierdzeniu dostępności części. W tym przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt z serwisem.