Czy karta gwarancyjna zawsze jest potrzebna do naprawy urządzenia na gwarancji?

Co zrobić jeśli nie mam karty gwarancyjnej?


Karta gwarancyjna jest jednym z podstawowych dokumentów, uprawniających do naprawy gwarancyjnej, jednak część Producentów, dążąc do uproszczenia procedur, związanych z obsługą gwarancyjną urządzeń, nie wymaga tego dokumentu i dopuszcza obsługę na podstawie kserokopii fiskalnego dowodu zakupu – paragonu lub faktury. Musi być to jednak dokument, potwierdzający datę pierwotnego zakupu urządzenia. Faktura VAT marża, wystawiana przy okazji odsprzedaży urządzeń używanych, nie jest dokumentem potwierdzającym uprawnienia gwarancyjne. Producenci stosują różne zasady obsługi, dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższymi ogólnymi informacjami. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Producentem, gdyż brak potrzebnych dokumentów może opóźnić naprawę gwarancyjną lub ją uniemożliwić.

SAMSUNG

Większość laptopów obsługujemy na podstawie numeru seryjnego (SN) urządzenia. W niektórych przypadkach potrzebny będzie dowód zakupu. Na dokumencie powinien znajdować się numer SN urządzenia lub co najmniej jego model. 

W przypadku tabletów, smartfonów i telefonów – powinna być dostarczona karta gwarancyjna i dowód zakupu. W niektórych przypadkach możliwa jest obsługa wyłącznie na podstawie dowodu zakupu, ale jest to uzależnione od numeru seryjnego urządzenia i wymaga wcześniejszego sprawdzenia.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Producentem: 801 672 678 (801 MSAMSUNG) lub 022 6079333, adres strony Producenta: www.samsung.com/pl


MICROSOFT

Potrzebna jest karta gwarancyjna i dowód zakupu. W przypadku braku tych dokumentów, prosimy o kontakt z Producentem.


MOTOROLA

Producent nie stosuje papierowej karty gwarancyjnej. Warunki gwarancji dostepne są na stronie Producenta Obsługa gwarancyjna prowadzona jest na podstawie dowodu zakupu z IMEI / SN urządzenia.

NOKIA

Producent nie stosuje papierowej karty gwarancyjnej. Obsługa gwarancyjna prowadzona jest na podstawie dowodu zakupu z numerem IMEI / SN urządzenia i weryfikacji w bazie danych Producenta.

HTC

Wszystkie urządzenia HTC możemy obsługiwać gwarancyjnie na podstawie dowodu zakupu z numerem IMEI lub informacji na stronie Producenta. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Producentem – infolinia: 800 70 26 80‎, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00- 21:00 oraz w soboty od 9:00 do 13:00.


HUAWEI

Wszystkie urządzenia Huawei możemy obsługiwać na podstawie dowodu zakupu z zaznaczonym numerem IMEI urządzenia. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Producentem – infolinia: 801 811 111


SONY

Producent nie stosuje papierowej karty gwarancyjnej. Warunki gwarancji dostępne są na stronie: https://services.sony.pl/support/pl/warranty/general Obsługa gwarancyjna prowadzona jest na podstawie dowodu zakupu albo rachunku (w miarę możliwości zawierającego datę zakupu, model produktu i nazwę sprzedawcy/dealera – dowodem zakupu może być w szczególności paragon lub faktura VAT). Za zgodą Producenta możemy obsłużyć urządzenie bez dokumentów, na postawie daty aktywacji w bazie Producenta. 


APPLE

Urządzenia od Operatorów są obsługiwane na podstawie dowodu zakupu.


ZTE

Podstawą do wykonania naprawy gwarancyjnej jest prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna.
W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej prosimy o dostarczenie dokumentu zakupu lub kopii umowy z Operatorem z podanym numerem IMEI reklamowanego urządzenia i datą sprzedaży/wydania.
Możliwe jest również wykonanie naprawy po poświadczeniu daty sprzedaży przez system komputerowy Operatora.


LENOVO

Prosimy o kopię dowodu zakupu z numerem seryjnym urządzenia.


WIKO

Prosimy o przesłanie standardowej dokumentacji. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Producentem.


ONEPLUS

Prosimy o bezpośredni kontakt z Producentem pod numerem +1 (646) 851-2228 (infolinia czynna od 4:00 do 22:00 od poniedziałku do niedzieli). Więcej informacji można znaleźć na stronie Producenta  Przypominamy, że również aby zgłosić urządzenie do naprawy trzeba skontaktować się z call center Producenta.