Oddaj urządzenie do naprawy osobiście

Gdzie oddać urządzenie do naprawy?

Zapraszamy do obejrzenia filmu Gdzie oddać urządzenie do naprawy

Klientów indywidualnych zachęcamy do oddawania urządzeń do naprawy w najbliższym Punkcie Obsługi u swojego Operatora lub w Sklepie, w którym urządzenie zostało kupione. Dzięki temu można uzyskać pomoc blisko miejsca zamieszkania.


Pracownicy:
  • pomogą w poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia naprawy i załatwieniu formalności,
  • potwierdzą stan urządzenia w memencie przyjęcia do naprawy,
  • przekażą urządzenie do właściwego autoryzowanego serwisu (Klient nie zostanie obciążony kosztami pomyłkowej wysyłki).

Można również skorzystać z następujących opcji:


Przyniesienie sprzętu do naprawy do Punktu Przyjęć CTDI    


Punkt Przyjęć, to miejsce, w którym można osobiście oddać do naprawy i odebrać swój telefon, jeśli świadczymy usługi serwisowe dla jego Producenta w Polsce. Oddając sprzęt osobiście w Punkcie Przyjęć można pokazać nam, na czym polega usterka i liczyć na szybszą obsługę.

Telefony do naprawy przyjmujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 – 16:00.

Adres Punktu Przyjęć:

Grupa CTDI
Regenersis Warsaw
Janki, ul. Falencka 1B
05-090 Raszyn



Obsługiwane marki: HTC, Huawei, Lenovo, Microsoft, Samsung, Wiko, ZTE, sieci Orange, Play, Plus, T-mobile. Prosimy o zapoznanie się z listą obsługiwanych urządzeń, która znajduje się tutaj.



W przypadku pytań, dotyczących obsługi w Punkcie Serwisowym CTDI, zapraszamy do kontaktu przez naszą infolinię  +48 22 703 41 00 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 18:00) lub za pośrednictwem profilu CTDI na Facebooku



Oddanie urządzenia Samsung do naprawy w Samsung Brand Store w Arkadii (Warszawa)


Uzytkowników marki Samsung, mieszkających w Warszawie i olokicy, zapraszamy do oddawania urządzeń do naprawy w punkcie Care Premium Service - Samsung Brand Store w Arkadii.

Punkt czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach.10:00-22:00 oraz w niedziele od.10:00 do 21:00.

Naprawy wykonywane są na miejscu (do poziomu wymiany płyty głównej w urządzeniu). Klienci mają możliwość bezpośredniego kontaktu z technikiem.

WAŻNE -Punkt obsługuje wyłącznie urządzenia marki Samsung. Aktualnie z powodu remontu Punkt jest zamknięty. Ponowne uruchomienie jest planowane na 2 tydzień sierpnia. W sprawie obsługi urządzeń oddanych do Punktu przed remontem, prosimy o kontakt bezpośrednio z CTDI.




Oddanie sprzętu do naprawy w jednym z Autoryzowanych Punktów Serwisowych (APS), współpracującym z CTDI na terenie Polski


W przypadku urządzeń Samsung i Huawei (w Lublinie i Toruniu - telefony i modemy, w pozostałych serwisach tylko modemy), można skorzystać z sieci współpracujących z nami Autoryzowanych Punktów Serwisowych w największych miastach Polski.

Punkt zapewnia wykwalifikowaną obsługę i doradztwo blisko miejsca zamieszkania Klienta i decyduje czy konieczna jest wysyłka sprzętu do serwisu centralnego. Przy naprawach, które zostaną wykonane w Punkcie, Klienci zyskują na czasie (nie będzie konieczny transport do Centrum Serwisowego).

 

Aby wyszukać Autoryzowany Punkt Serwisowy kliknij w miasto na mapie po lewej stronie.


WAŻNE! W związku z okresem urlopowym zmienione zostały godziny pracy Autoryzowanego Punktu Serwisowego Samsung i Huawei - Enter-Kom w Białymstoku przy ul. Legionowej. W sierpniu punkt będzie pracował krócej – od 10 do 17, a w soboty będzie zamknięty. Od września punkt powróci do standardowych godzin obsługi. Przepraszamy za związane z tym utrudnienia.


 

 
Naprawa telefonów komórkowych
Naprawa telefonów komórkowych
Naprawa telefonów komórkowych